Aluplan

Profile din aluminiu

Sisteme de profile din aluminiu

Fatade ventilate

Fatade ventilate

Compartimente interioare

Pentru a realiza ideile cele mai îndrăznețe de design

Accesorii

Accesorii pentru uși și ferestre din aluminiu

Articole

Depășirea crizei

 

Piața rusă a materialelor de construcție

Industria construcțiilor intern trece prin vremuri dificile. Criza finanțare a devenit un obstacol de netrecut pentru punerea în aplicare a mai multor proiecte promițătoare, inclusiv cele deja în faza de construcție.Creștere permanentă și, adesea, nu motivat în piața materialelor de construcții, care în pre-criză de ani a fost în creștere ca un balon de săpun, doar agravează situația. Cu toate acestea, au existat unele evoluții pozitive, care dau speranța că între furnizarea de materiale de constructii pe piata si cererea pentru ele, în final se ajunge la paritate.


Construcție majoră a fost printre sectoarele economiei ruse, în care criza financiară a dat o lovitură deosebit de puternică. Și vorbind de așa-numitul sector real, probabil din cauza nu este afectat de nici o altă linie de producție. De exemplu, volumul de construcții de locuințe în Sankt Petersburg, în 2009, a scăzut cu mai mult de o treime. Și arată că țările rata de construcție și a investițiilor de capital în ea continua să scadă, o tendință care este probabil să prevaleze în următorii 2 ani. Astăzi, doar 20% sunt gata să pună în aplicare proiectele aduse site-ului de construcție. Și aceasta nu este o garanție că acestea vor fi finalizate cu succes ca programate.

Serios complică situația și situația de pe piața materialelor de constructii. Preturile pentru ei timp de doi ani înainte de criză a crescut cu 30-50%, iar în unele segmente ale pieței, chiar mai mult. De exemplu, pretul cimentului a crescut aproape sa dublat, potrivit multor experți, a fost vândută la prețuri umflate artificial la ori. Deja în perioada 2007-2008. aceasta a devenit o problemă serioasă pentru industria de construcții, să spun despre ziua de azi.

Desigur, în primul an al crizei, prețurile au scăzut, dar nu la fel de repede ca înainte de a fi crescut: o medie de 10 la sută pentru anul 2009. Și, după ce a ajuns "de jos" (termenul în această situație destul de arbitrară), din nou au crescut. Iar pentru unele produse (în special materiale, finisaje) prețurile au crescut chiar și în timpul crizei economice generale. Astăzi este o tendință generală, care afectează negativ industria. De exemplu, deja menționată, și speculațiile continuă de ciment (și el a fost doar în luna iulie 2010 s-au majorat cu aproape 10%) destabiliza și contribuie în mare măsură pentru a reduce cantitatea de construcție de capital.

Cu toate acestea, au existat unele tendințe pozitive. În special, progrese semnificative au fost realizate de către producătorii ruși de sisteme de fatade. În vara anului 2010, pentru prima dată în țara noastră în construirea unei clădiri de sticlă cu sistem de profil fatada de celule a fost folosit de producția internă. "Am fost capabili de a oferi produse rusești dezvoltatori, egale, în calitate de a importurilor, inclusiv germană și belgiană, dar un 30-50% mai ieftine - Alexandru Bragin, un specialist de frunte al grupului de companii" Real ", cel mai mare producător din Rusia de sisteme de profile din aluminiu pentru fatade translucide -. Pentru noi este un eveniment important, pentru că până acum de fatada facilități geamurile element de mare din țară care urmează să fie executată numai cu utilizarea de produse importate ". O propunere similară a fost doar ceea ce am nevoie in aceasta perioada dificila pentru industria construcțiilor, în cazul în care contul literalmente fiecare rubla. Potrivit lui, pentru a realiza o astfel de diferență semnificativă de preț ar putea cauza faptului că întregului ciclu de producție de profil este închis în Rusia, în timp ce companiile străine, chiar dacă locația principală de producție în țara noastră, aduce încă de materii prime si componente pentru în străinătate. Aceasta explică, de asemenea, scurt de livrare, care Grupul de Companii "REALIT" oferă partenerilor săi. De asemenea, demn de remarcat este faptul că produsul respectă pe deplin standardele, atât rusești și europene, în special, pot fi folosite în medii dure. "Experții știu că în Rusia și în Europa, în timpul profile extrudate lambriu folosite aliaje de aluminiu, care diferă în compoziția lor chimică Aceasta, la proprietatile sale operaționale, acestea sunt aproape identice.. Cu toate acestea, putem oferi acum clientilor alegerea unui" rusesc " și "european" opțiune - adaugă Alexandru Bragin -. De exemplu, produsele noastre sunt acum interesați în Letonia, și ca țară intră în UE, vom fi acolo pentru a exporta profil, AW-6060 din aliaj de extrudat, AW-6063, AW-6082 utilizată în mod tradițional în Europa. "

Situri pilot, glasat cu sisteme de profile numai rusești, a fost construirea unui complex de agrement, cu o grădină de iarnă și un hotel în centrul de afaceri "Moscova-City". Special concepute și produse în Rusia sisteme de profile din aluminiu "REALIT" au fost folosite pentru geamurile sale externe precum și instalarea de luminatoare dom de sticlă și vitralii de interior.

Evoluează și alte domenii ale industriei de construcții. De exemplu, în producția de cărămizi de astăzi au capacitatea de consolidare. Faptul este că, în mod tradițional piata de caramida din această țară are o structură regională: cele mai multe zone ale cererii este îndeplinită de capacitatea locală, nici o companie nu controlează mai mult de 2% din piata, si un total de mai mult de 700. Calitatea de caramida ruse din ultimii ani a dus la numeroase plângeri. Cu debutul crizei cererea pentru aceasta a început să scadă, iar companiile mici, pentru care reducerea de putere a fost echivalent cu un punct mort, au început să reducă prețurile, făcându-le să scadă cu aproape 40%. Ca rezultat, multe companii încă a trebuit să suspende operațiunile lor. Procesul de consolidare a companiilor, care ar trebui să conducă la o stabilizare a prețurilor și a calității produselor lor.

Observat procese similare și amestecuri uscate piețe. "Am cumparat o participatie de 50% din risc, care se află în Khabarovsk, - spune președintele" minerilor ", Andrew Petrukhin - Se va produce acum atât propriilor produse și amestecuri sub brand-ul nostru Scopul nostru a fost întotdeauna de a aduce producția la piețele.. de vânzări, deoarece transportul mănâncă profiturile Astăzi suntem interesați în întreprinderi similare din Districtul Federal de Sud și de Urali.. Împreună cu partenerii noștri, care dețin o mină de dolomită, am început construcția liniei de producție de amestecuri uscate din Ulan-Ude. De asemenea, suntem interesați în depozite gips-carton, gata intra în joc. "

În piața de materiale de finisare este încă dominată de ponderea importurilor (cel puțin 60%). Cu toate acestea, multe companii mari, în pofida crizei, continuă să se extindă capacitatea de producție în Rusia, ceea ce contribuie la o anumită reducere a prețurilor pe piața internă, și permite un control mai precis din gama. Astfel, continuă să se extindă gama de produse ale companiei ruso-germane "Producție Faydal", care produce, printre altele, înghețul de apă-dispersie vopsele ce pot suporta temperaturi de până la -60 ° C, ceea ce este deosebit de important pentru Siberia și Extremul Nord.

Rezultate record pentru țara indicat în iulie 2010, compania rusa a grupului Marazzi Kerama, va fi lansat în această lună două milioane de metri pătrați 200000. de metri de plăci ceramice și gresie din portelan.Acest lucru indică faptul că de înaltă calitate finisaje de producție internă materiale înlocui treptat produsele importate, care până de curând aproape complet ocupate de piața rusă.


Astfel, în ciuda faptului că, înainte de industria de constructii Rusă este încă multe probleme nerezolvate, situația din industria începe să se îmbunătățească. Printre alte lucruri, dovadă în acest sens, precum și schimbările structurale în piața materialelor de construcții. Desigur, a face prognoze pe termen lung sunt încă devreme, dar tendințele emergente sunt în mod clar pozitive, și o speranță de depășire a consecințelor crizei în viitorul apropiat.

< Înapoi

 

Contacte:

str.Alexandr Puskin, 53-B Тел: (373-22): 222825
Тел/факс: (373-22): 222908
e-mail: info@aluplan.md